Standing In The Middle

:   : 03:20 04.07.2007
:   :
( 0 )


   
Standing In The Middle (feat. Motion Man)

Im standing in the middle of it
Middle of it
Middle of it

Yo, yall better wake up, you think we dont see yall driftin'?
Sleepin on the job and forgettin your position? (Position)
Sit straight and listen, what you are missin
I cook up a batch hot straight out the kitchen
No indecision I spit right
Heavy as a fist fight
No gloves and no masks
No pain and no slack
No way to look back
Nobody to say I cant make my own path
Cause the way that yall act I wanna break somethin
Comin at me like the pain I feel means nothin
Comin from a place where you cant relate
Where every word from your face comes across as fake
And I can hardly take the way that yall treat us
Sendin this out to anyone who wont believe us
Spellin it out so yall know the deal
And if you cant feel it maybe you cant feel


Im standing in the middle of it, middle of it, middle of it
Man, who are you?
Im standing in the middle of it, middle of it, middle of it
Who... What are you sayin?
Im standing in the middle of it, middle of it, middle of it
Who... What are you writin?
Im standing in the middle of it, middle of it, middle of it
Man, who are you?


Tell them, Motion


Eat your words
Say what you used to say and act how you used to act
Every time you heard my occupation was a rap attack (Rap attack)
My conversations stacked I switch my defense on you
Every time you want to get deep youll see my knuckle package
Born to die, ferocious emcee make you go back and write your rhymes
My style chokes up like a little league baseball player (Hahaha)
It moves Im stranglin as Im swingin as main mangler
I wanna dee - four poach you as your seafood is cee-four
Im gonna rap and you still knee - high
Yall wanna train with me, guy?
Man, its destructive
Man, its like jabs from boxing champ Lennox
Perfect for your head Ill fit it like New Era hats
That top off suits B-boy etiquette
Express myself with my hang-side
Then I extend one finger the middle


Fuck the fourth place


Im standing in the middle of it, middle of it, middle of it
Man, who are you?
Im standing in the middle of it, middle of it, middle of it
Who... What are you sayin?
Im standing in the middle of it, middle of it, middle of it
Who... What are you writin?
Im standing in the middle of it, middle of it, middle of it
Man, who are you?


Yo, Motion (Yeah?)
Sometimes I feel its like nothin that I ever do is ever good
enough (For real)
Like I should stop and go back to L.A.
Back away where I know I wont be seen
And nobodys gonna critique the music that I make
And mistake me for some fuckin kid with a backpack
Rappin on a track just to make a buck
For a mix - tape that sucks
And dee - jays that dont get it
But I been down that road and I know
People dont wanna go where I might go
Dont wanna know what its like
To step outside your zone with a mic
Just controllin the hype
And if we need to take shots from them
And be stopped by them just to make these ends
Then so be it I will not hold my breath
Im gonna spit stil I got none left


Motion, where you at?


Im standing in the middle of it, middle of it, middle of it
Man, who are you?
Im standing in the middle of it, middle of it, middle of it
Who... What are you sayin?
Im standing in the middle of it, middle of it, middle of it
Who... What are you writin?
Im standing in the middle of it, middle of it, middle of it
Man, who are you?

Im standing in the middle of it, middle of it, middle of it...

:

.